sobota, 4 grudnia 2010

✪ Hot Chocolate Makeup Tutorial ✪

☟ Szczegółowy opis filmu znajduje się poniżej ☟



▶ Odtwarzaj w jakości HD!

✒ OPIS
Jak wiadomo, zima troszkę zaszalała w tym roku i na kilka dni sparaliżowała większość miast w Polsce i w Europie.
Ja nie mam zamiaru poddawać się jej wpływowi! Rozgrzewam się więc, wszystkimi możliwymi metodami ;)
Mój dzisiejszy makijaż nazwałam ❖ Hot Chocolate ❖
Nazwa nie jest przypadkowa, ponieważ inspirowałam się kolorystyką gorącej czekolady. Chciałam, by efekt końcowy robił wrażenie ciepłego i zarazem smakowitego spojrzenia :)

Galeria zdjęć makijażu: http://wizazonline.pl/galeria/?psmash...

☑ Poniżej lista kosmetyków, których użyłam:
➠ TWARZ
◦ podkład KOBO Professional Ideal Cover Makeup, nr 402
◦ podkład Vichy Aera Teint nr 23
◦ puder w kamieniu Max Factor Creme Puff, nr 13
◦ korektor KRYOLAN Concealer Circle nr 05
➠ OCZY
◦ paletka cieni Max Factor Colour Perfection, nr 425
◦ baza pod cienie Art Deco
◦ matowy cień INGLOT nr 351 i cień do brwi nr 560
◦ cienie KOBO, nr 116, 117, 208
◦ tusz do rzęs Rimmel Glam EyesLash Flirt

➠ USTA
◦ błyszczyk Maybelline Superstay Power Gloss
➠ POLICZKI
◦ bronzer Essence Sun Club (01)

♬ Muzyka: Razorlight "WireTo Wire "

☆ ★ Miłego oglądania ★ ☆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz