czwartek, 30 grudnia 2010

Makijaż sylwestrowy nr 2 - "Oxygen"

▶ Odtwarzaj w jakości HD!



Info odnośnie konkursu: Wszytkie nagrody już do mnie dotarły, więc za parę godzin nakręcę film ogłaszający konkurs.
Tymczasem trzymajcie za mnie kciuki, albowiem mam "nalot teściowej" i muszę uzbroić swoją psychikę, by przetrwać :D

● OPIS
Makijaż, który Wam dzisiaj prezentuję nazwałam ● Oxygen ●
Jest on zdecydowany, kobiecy, a zarazem świeży i niebanalny :)
Utrzymany jest w zimnej tonacji. :)
Mam nadzieję, że mój tutorial pomoże Wam go wykonać.
Życzę Wam Kochani wszystkiego, co piękne i dobre w Nowym Roku! :)

▼ Poniżej lista kosmetyków, których użyłam:
Do makijażu całej twarzy używałam głównie pędzli firmy HAKURO.
● TWARZ
◦ paleta korektorów Coastal Scents Eclipce - do nabycia tutaj - http://coastalscents.pl [TAK! WRESZCIE MAMY OFICJALNEGO POLSKIEGO DYSTRYBUTORA!]
◦ podkład Revlon Color Stay (180)
◦ puder w kamieniu BOURJOIS Pastel Teint - nr 65 Sable
◦ róż Vital Radiance, nr 02 (Pink)
◦ rozświetlacz Essence
● OCZY
◦ eyeliner czarny i biały Coastal Scents
◦ paleta Coastal Scents Metal Mania
◦ paleta Coastal Scents Smokey Palette
◦ brązowa kredka do brwo KOBO
◦ mascara Rimmel Glam'Eyes Lash Flirt
◦ biała kredka do oczu Esscence
◦ glitter Coastal Scents (niebieski)
◦ utrwalacz INGLOT Duraline
◦ sztuczne rzęsy i klej INGLOT
● USTA
◦ balsam do ust Bourjois
◦ szminka Maybelline nr 150 (Stellar Pink)

» Jeśli Ci się podoba, KCIUK W GÓRĘ!
» Zapraszam także do SUBSKRYPCJI!
» Mile widziane KOMENTARZE!

Miłego oglądania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz