wtorek, 14 grudnia 2010

✪ Cinamonium Makeup Tutorial ✪

Makijaż, który Wam dzisiaj prezentuję nazwałam Cinamonium.
Jest on inspirowany świątecznym zapachem miodu i cynamonu. Można go z powodzeniem „przyodziać” na wigilijne spotkanie z bliskimi.




Święta - czas odpoczynku i spotkań z bliskimi. Wywołują one w nas bardzo wiele skojarzeń.
A gdyby tak zainspirować się nimi i stworzyć makijaż, który obrazuje zarówno ciepło świąt, jaki i ich wystawność?
Moja propozycja skupia się na kolorystyce cynamonu, którego zapach od zawsze kojarzy mi się ze Świętami. Dodałam do niego odrobinę złota symbolizującego miód. Chciałam ten sposób zaakcentować bogactwo doznań, jakie niesie za sobą Boże Narodzenie.

☑ Poniżej lista kosmetyków, których użyłam:
➠ TWARZ
◦ podkład Max Factor Xperience, nr 55
◦ puder w kamieniu Max Factor Creme Puff, nr 13
➠ OCZY
◦ paletka cieni Max Factor Colour Perfection, nr 425
◦ baza pod cienie INGLOT
◦ brązowa kredka do oczu Max Factor
◦ perłowy cień INGLOT nr 394
◦ tusz do rzęs Max Factor Xperience Volumising Mascara
➠ USTA
◦ szminka Max Factor Xperience Sheer Gloss Balm, nr 07
◦ błyszczyk Max Factor Max Effect, nr 10
➠ POLICZKI
◦ róż Vital Radiance, nr 08 (mocha)

♬ Muzyka: Owl City „The Christmas Song”
☆ ★ Miłego oglądania ★ ☆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz