wtorek, 9 listopada 2010

✪ Fallen Leaf Makeup ✪

Link do GALERII

▶ Odtwarzaj w jakości HD!



✒ OPIS
Makijaż, który Wam dzisiaj prezentuję nazwałam ❖ Fallen Leaf ❖
Zainspirowała mnie kolorystyka wczesnojesiennych liści. Makijaż jest delikatny, ale uwydatnia naturalne, kobiece piękno. Rozświetla twarz i dodaje blasku oczom.

☑ Poniżej lista kosmetyków, których użyłam:
➠ TWARZ
◦ podkład Revlon Color Stay (180)
◦ korektor KOBO Magic Corrector Mix
◦ puder w kamieniu BOURJOIS Pastel Teint - nr 65 Sable
➠ OCZY
◦ paleta Sleek Safari
◦ paleta IsaDora Matte Chocolates
◦ tusz Rimmel Extra Super Lash
◦ paletka do brwi Essence
➠ USTA
◦ błyszczyk Bourjois La Creme (pale pink)
➠ POLICZKI
◦ bronzer Essence Sun Club (01)
◦ rozświetlacz Manhattan

Zapraszam na stronę http://wizazonline.pl
Znajdziecie tam więcej informacji z zakresu wizażu.

♬ Muzyka: Amethystium "Hymnody"

1 komentarz:

  1. Suuuper. ;) Ja niestety nie mam paletki ze Sleeka :(
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę. ;)

    OdpowiedzUsuń