czwartek, 10 marca 2011

Ankieta dotycząca rozdania


Kochani!
Wiem, że dość dawno mnie nie było...
Wybaczcie mi proszę tę niesubordynację ;)
Ci z Was, którzy czytają mój Facebook i biuletym YT, wiedzą dlaczego chwilowo zamilkłam...
Trochę się pochorowałam, ale to nie przeszkodzi mi w realizacji YouTube'owych planów ;)
Przygotowałam dla Was niespodziankę - ROZDANIE!
Brałam ostatnio udział w konkursie RIMMEL i wygrałam zestaw kosmetyków tej firmy :)
Pomyślałam sobie, że chętnie podzielę się z Wami tym, co otrzymałam!
Mam jednak dylemat, ponieważ kosmetyki są aż cztery...
W związku z tym, mam do Was pytanie:
Czy wolicie, bym wybrała jedną osobę, która otrzyma cały zestaw kosmetyków, czy każdy kosmetyk ma być losowany osobno?
Przygotowałam dla Was specjalną ankietę:
http://wizazonline.pl/ankieta-dotyczaca-rozdania/
Bardzo Was proszę, byście mi podpowiedzieli, głosując w ankiecie, jaką opcję wolicie.
Co ważne - już komentarze pod TYM filmem, zarówno na YT, jak i na wizazonline.pl, będą brane pod uwagę przy losowaniu (wymóg - subskrypcja mojego kanału YT i "Lubię to" dla wizazonline na Facebook'u)!
Natomiast sposób rozdania określi TYLKO ankieta, więc proszę - głosujcie! :)
A oto kosmetyki, które chcę Wam rozdać:




Mam nadzieję, że kosmetyki się Wam podobają! :)
Zapraszam Was częściej na wizazonline.pl - ostatnio dodaję nowe artykuły :)
P.S. Jak tylko wydobrzeję, zrobię film z rozdaniem! ;)
Całuję Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz