poniedziałek, 18 lipca 2011

Wielki KONKURS urodzinowy FreeStyle! [OTWARTY] Nagrody za 3000 zł! :D

Najmilsi moi!
Z olbrzymią radością ogłaszam, że mój kanał na YouToube, 19.07.2011 kończy ROK! :) To oznacza, że jestem z Wami już 12 miesięcy i ani myślę przestawać ;)
To Wasza obecność i wsparcie doprowadziły mnie do punktu, w którym jestem dzisiaj. Nie wyobrażam sobie więc, że miałabym świętować tak ważne wydarzenie w pojedynkę!
Aby Wam podziękować i dać szansę na wspaniałą zabawę, postanowiłam urządzić Olbrzymi Konkurs Urodzinowy! ;)



Link do konkursu - Facebook
Konkurs odbędzie się na Facebooku.
Czas jego trwania, przynajmniej w wersji pierwotnej - od 17.07.2011 do 14.08.2011. Ogłoszenie wyników - 16.08.2011 (w MOJE URODZINY!!) :D Jeśli okaże się, że wyjadę na urlop, to konkurs się troszkę wydłuży. :)

Wymagania:

- Subskrypcja mojego kanału YouTube

- Bycie Fanem Wizaż Online na FB (kliknięcie "Lubię to")

Myślę, że w filmie, który załączam, wszystko dokładnie wyjaśniłam w temacie konkursu, a jeśli są jakiekolwiek dalsze wątpliwości, to śmiało piszcie na Facebooku :)

Link do Regulaminu - Regulamin konkursu
Sponsorem nagród jest firma kosmetyczna Glazel - zapraszam do odwiedzenia ich strony - www.glazel.pl

ŁĄCZNA WARTOŚĆ NAGRÓD: 3000 zł! :D


I KATEGORIA: Transformacja

1 miejsce:
Paleta cieni prasowanych(15)
Paleta cieni wypiekanych(9)
Fixer
Róż w perełkach
Kredka czarna
Puder wypiekany
Cień sypki (mini)
Kompakt mineralny

2 miejsce:
Paleta cieni prasowanych(15)
Paleta cieni wypiekanych(6)
Fixer
Róż w perełkach
Kredka czarna
Cień sypki
Kompakt mineralny

3 miejsce:
Paleta cieni prasowanych(15)
Paleta cieni wypiekanych(4)
Fixer
Róż w perełkach
Kredka czarna
Cień sypki

II KATEGORIA: Makijaż artystyczny

1 miejsce:
Paleta cieni prasowanych(15)
Fixer
Paleta cieni wypiekanych(4)
Cień sypki
Puder w perełkach
Kompakt mineralny

2 miejsce:
Paleta cieni wypiekanych(4)
Fixer
Cień prasowany mat
Cień sypki
Kompakt mineralny

3 miejsce:
Paleta cieni wypiekanych(4)
Fixer
Cień prasowany mat
Cień sypki

III KATEGORIA: Makijaż imprezowy

1 miejsce:
Paleta cieni wypiekanych(4)
FixerRóż w perełkach
Cień sypki
Kompakt mineralny

2 miejsce:
Paleta cieni wypiekanych(4)
FixerCień sypki
Kompakt mineralny

3 miejsce:
Paleta cieni wypiekanych(4)
Fixer
Cień sypki


NAGRODA OD FIRMY GLAZEL
Paleta cieni prasowanych (15)
Paleta cieni wypiekanych (4)
Kredka czarna
Puder w perełkach
Fixer
Kompakt mineralny
Cień sypki

ŻYCZĘ WSZYSTKIM POWODZENIA!!! :*

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana :* http://eteleport.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń