czwartek, 23 września 2010

UWAGA! Konkurs makijażu!

Witam serdecznie!
Ten blog będzie poświęcony w mojej pasji - sztuce makijażu.

To mój pierwszy post tutaj. Chciałabym, żeby był wyjątkowy, dlatego od razu ogłaszam konkurs na makijaż!
Temat konkursu to: Kraj Kwitnącej Wiśni - makijaż inspirowany Japonią.
Interpretacja tematu jest dowolna, należy po prostu wykonać makijaż, który Waszym zdaniem na związek z Japonią. Nie musi to być film - mogą być zdjęcia. Nie ma ograniczenia ilości nadsyłanych prac!
Konkurs trwa od 21.09. do 05.10.2010r.
Wziąć w nim udział może każdy Subskrybent mojego kanału na YouTube, który ukończył 18 lat, bądź uzyskał zgodę rodziców. Osoby, które dotychczas mnie nie subskrybowały zapraszam serdecznie.

Prace możecie umieszczać w komentarzach pod filmem zapowiadającym konkurs, bądź wysyłać do mnie na maila: heledore@wp.pl
Do wygrania pędzle HAKURO! Przewidziane są 3 zwycięskie miejsca!

Przed przystąpieniem do konkursu koniecznie przeczytaj Regulamin.

Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :) 
Poniżej wklejam film zapowiadający konkurs.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz