poniedziałek, 4 lipca 2011

Zabawa w kolory – Lwica

Witajcie! :)
Dziś odrobinkę nietypowo, ponieważ przedstawiony makijaż jest tylko "roboczą wersją". Nie ma więc do niego tutorialu, ani stepu.
W zasadzie, zdjęcia były zrobione tak "od niechcenia", żeby mieć materiał do dalszej pracy i konstrukcji stylizacji.
Chciałam stworzyć coś, co będzie bardzo proste kolorystycznie, ale mimo tej prostoty, zależało mi na tym, by makijaż miał swój wyraz. Inspirowałam się Lwem, w kontekście znaku Zodiaku.
Jako "rasowa Lwica" nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności "powrotu do korzeni" :)
Efekt końcowy, gdy zobaczyłam zdjęcia na ekranie komputera, bardzo mocno mnie zainspirował. Postanowiłam więc troszkę się "pobawić" graficznie :)
Poniżej możecie zobaczyć efekty końcowy mojej "niedzielnej zabawy" :D


 Kosmetyki, których użyłam:
  • podkład Revlon Color Stay 180
  • paletka perłowych cieni Maybelline Eye Studio Quad Natural Impact,
  • paletka matowych cieni INGLOT w naturalnych barwach,
  • czarny eyeliner Glazel,
  • tusz Max Factor Xperience
  • biały Eyeliner Glazel,
  • biała kredka NYX Jumbo,
  • paletka korektorów Kryolan,
  • nietoxyczny klej do papieru ;)

3 komentarze:

  1. Ty to masz talent dziewczyno :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale oddałaś klimat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło Dziewczyny, że się Wam podoba! ;) Pozdrawiam ciepło! ;*

    OdpowiedzUsuń