niedziela, 20 lutego 2011

Informacja o wynikach konkursu No Limits

Informacja w związku z konkursem "No Limits"!
Wyników nie będzie dzisiaj, ponieważ nagrałam film z ogłoszeniem laureatów, po czym okazało się, że osoba, która wygrała I nagrodę, usunęła swoje zgłoszenie! Jestem troszkę zasmucona całą sytuacją ;/
Wyniki opóźnią się o kilka dni, bo muszę ponownie wybrać laureatkę I miejsca i nagrać nowy film. Przykro mi, ponieważ wszystko już było gotowe :(

W zasadzie, to muszę obsadzić wszystkie miejsca ponownie ;(

Strasznie mi przykro :( A właśnie miałam wrzucić film z wynikami!
Wybaczcie całe zamieszanie, ale nie mogłam tego przewidzieć - we czwartek, gdy wybieraliśmy laureatów ze znajomymi, zgłoszenie typowane na I miejsce jeszcze było na liście. W ogóle nie wiem jak to się stało, że w momencie zamykania konkursu były 133 zgłoszenia, a dziś jest 126. Jesli jeszcze ktos chce zrezygnować, to zróbcie to TERAZ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz